čtvrtek 5. ledna 2012

Život s ekzémem: Konopný olej

Úplně první díl tohoto seriálu...! :)
Na začátek bych chtěla podotknout, že o tomhle nepříjemném tématu se mi bude psát asi hodně nelehko, proto prosím o shovívavost! ;-)

Dneska jsem se vydala na "hon" na konopný olej. Prošla jsem několik krámků v Brně
(nadlidský úkol v tomhle hnusné počasí...), včetně obchodu ve Vaňkovce dole (jak se jen jmenuje? Bio life? nebo úplně jinak? :D). Tam měli konopný olej 250 ml za 232,-. Nakonec jsem ten svůj koupila zde:  NATURKA, kde jsem koupila 250ml za 206,-, takže jednoznačně nejlevnější.

Už jednou jsem měla konopný šampon (s konopným olejem) který se mi zdál perfektní (až na SLS...) a konopnou mast (ale to už je moc dávno).
Rozhodla jsem se užívat jednu lžičku denně a suchá místa olejem natírat.

Chuť mě příjemně překvapila, malinko jsem v ní cítila oříšky, vůbec mi z té jedné lžičky nebylo nijak špatně nebo divně. 
Dám vědět, jestli budu pozorovat nějaké zlepšení v pružnosti a výživě kůže!

Žádné komentáře:

Okomentovat