pátek 27. ledna 2012

Olympia - část I. - bižu

I když bylo zkouškové v plném proudu, nemohla jsem nechat vypršet platnost šalinkarty bez toho, aniž bych se konečně nepodívala do Olympie Brno!!!
Kam se hrabe Vaňkovka.... Olympia je větší, čistčí, hezčí a s WC zdarma!!! Cítila jsem se podobně dobře jako u nás v Avionu v Ostravě ;-)
Slevy byly až na hranici svých možností, takže jsem nakupovala až se hory zelenaly. A co jsem pořídila za doplňky?
Vintage náušnice z Orsay. Podobné již mám, ale nevinnému růžovému vzoru jsem neodolala.
A starobylé hodinky - náhrdelník z Ann Christie. Sleva byla více než 70%.
A co vy, jaké máte nové úlovky? ;-)

3 komentáře:

  1. Krásná bižu, to je přesně můj styl - vintage, něžné kytičky. Nádhera, až mám jít chuť nakupovat, bohužel do Brna je to daleko :-( Sim :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkné!! i ty náušnice i ty hodinky... stýská se mi po Olympii i ostatních obchodech v Brně...Magda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! Pokusím se sem přidat ještě nějaké věci z nákupů... Jojo, Brno sice není Praha, ale obchody tu jsou pořád moc fajn ;-)

      Vymazat