pátek 27. ledna 2012

John Frieda - Go Blonder!!!

I když tento blog asi nikdo nečte, mohu si zde psát svoje postřehy a pak se k nim vracet.... ;-)

Jen rychlý článeček, co nového v mé rodině Vlasopéče....

Nemožné se stalo skutečností! Konečně mám doma kondicionér od Johna Friedy - Go Blonder. Slibuje zesvětlení bez peroxidu a amoniaku, takže jsem velmi zvědavá. Jako každé přírodní blondýně mi vlasy na zimu tmavnou a přes léto se šisujou skoro až do bíla, a jelikož preferuji tu letní variantu, musím jim v zimě trochu pomoci.
Takhle vypadá balení:

Jakmile vyzkouším,slibuji recenzi ;-)
A moc ráda bych udělala článek na vlasopéči, co vy na to?

3 komentáře:

  1. No tak to jsem zvědavá na recenzi, o téhle kosmetice jsem slyšela dost, ale přesně, u nás je prakticky nesehnatelná....!!! Pokud by byla dobrá, objednám si ji asi z Rakouska.

    OdpovědětVymazat
  2. taky jsem zvědavá jestli to bude fungovat!! Magda

    OdpovědětVymazat
  3. recenzi čekejte v následujícím týdnu!

    OdpovědětVymazat