středa 4. ledna 2012

Nákupy!!!

Kdy jindy nakupovat, psát příspěvky do blogu a prokrastinovat než o zkouškovém, že jo!! A vzhledem k tomu, že jsem včera měla dosti úspěšnou zkoušku, druhou v pořadí, musela jsem se odměnit ;-)
Takže co jsem sehnala:
luxusní náušnice z Orsay. Zamilovala jsem se do nich na první pohled, jelikož  miluju výrazné a velké náušnice.

nádherný skřipec z KIK, cena asi 30,-. Bohužel jsem byla natolik uchvácena designem, že jsem jaksi pozapomněla na velikost a až doma zjistila, že je mi malý, tudíž ho můžu nosit maximálně tak do sprchy. Nu co, i do sprchy stylově! :-P

no a nakonec, jako obvykle, jsem domů dotáhla další kondicionér (mám jich asi 8...). Tentokrát z DM Baleu, neboť dle mého názoru mají opravdu kvalitní kosmetiku co se týče poměru cena / výkon. Krásně voní, vlasy jsou heboučké... ;-) Doporučuju!


Jdu si užívat volno, neboť do další zkoušky mám asi 8 dnů čas... Takže času dost! :-P

A co vy, koupily jste si teď nějaké věcičky? Aneb jak si užíváte své "Christmas money"?

4 komentáře:

  1. Já tady budu tvůj komenátor :-D Ale ty náušnice, hmmmm, moc hezké. Já si "Christmas money" šetřím na budoucí bydlení, tak moc nenakupuju...i když, naposled jsem koupila Logonu šampon s Goji, růžovou vodu Purity vision a vnitřně Macu, a náušnic mám doma asi sto párů, tak se brzdím :-D Sim

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A ta růžová voda, na co přesně ji používáš?

      Vymazat
    2. Stříkám na obličej na zklidnění - večer pleť očistím (když jsem nalíčená tak odličovač Ryor. Pak mycí gel a pleťová voda od Ryoru. A pak se nastříkám tou růžovou vodou, krásně zklidňuje, takže pleť není flekatá, ale barevně sjednocená, někdy nastříkám do vlasů pro zvlhčení, jinak tady http://www.cestaprirody.cz/index.php?product_slug=ruzova_voda_purity_vision&productID=5919&ukey=discuss_product dost recenzí :-)

      Vymazat
  2. Jojo, prokrastinace a pak odměňování po zkouškách.. znám moc dobře!! Magda

    OdpovědětVymazat