středa 4. ledna 2012

úvodní pozdrav

Ahoj všichni...! Tak jsem také podlehla kouzelnému světu blogů, ve kterých můžu sdílet své myšlenky s celým světem!

Chtělo by to nějakou koncepci... No asi bych se nejvíce chtěla zaměřit na témata mě blízká, což je krása ve smyslu kosmetické přípravky (neboť jich mám a používám opravdu HODNĚ), nějaké ty drby z mého života, což mě osobně na ostatních blozích zajímá vždy hned po kosmetických novinkách  a dále i téma poněkud netypické, což je život s atopickým ekzémem, neboť jím sama trpím. Má to dopady i na běžný život, a tomu bych se chtěla věnovat ve speciálních článcích či přímo sekci.

Byla bych moc ráda, kdybyste mi napsali(y) co by vás konkrétně zajímalo, jinak budou mé články hodně random...
A prosím všechny haters, aby si své ošklivé (nekonstruktivní) komentáře nechali pro sebe... Net je plný takových závistivých a neupřímných lidí... Bohužel. Děkuji!

Žádné komentáře:

Okomentovat