pátek 12. října 2012

Jsem zpět??? + recenze SANOFLORE

Ahoj slečny!

I když jsem před několika měsíci tento blog považovala za definitivně uzavřený, těch několik komentářů, které se objevily pod posledním článkem, mě donutily nad tímto rozhodnutím uvažovat. Neskončila jsem proto, že bych neměla o čem psát, ale proto, že to nikdo nečetl! :-)
A taky proto, že jaksi nemám kvalitní foťák a fotografování mě nikdy nezaujalo natolik, abych nějaké potřebovala (momentky z výletů a oslav se dají zachytit lepším telefonem, a nebo foťákem rodičů, no). Osobně mám moc ráda blogy s kvalitními fotkami, ale nejsou pro mě prioritou, abych si udělala názor o recenzovaném produktu!

Zkusím proto v psaní pokračovat, jestli budu mít nějakou odezvu! Rozhodně nečekám miliony čtenářů, ale kdyby moje recenze a názory pomohly i třeba jen dvěma slečnám, tak budu moc ráda, že blog plní svůj účel! :-)

Předem bych ale chtěla vymezit, čemu se budu věnovat. Jak již minulé články napovídaly, jsem spíše na tu pečující a pěstící plěťovou, tělovou a vlasovou kosmetiku. Skoro vůbec se nelíčím, takže tutoriály na líčení apod. neumím a nedělám. Taktéž outfity, pokud bych nějaké přidávala, budou spíše "amatérské" než hodny fashion blogerek.



RECENZE - SANOFLORE VÝŽIVNÝ KRÉM NA RUCE


Tento krém jsem dostala zdarma při Dnech Marianne při nákupu produktu značky Sanoflore nad 200,-. Koupila jsem si tento krém (zrovna jsem nutně potřebovala nějaké to mazátko na tělo a tahle akce mi přišla opravdu supervýhodná).

Cena: cca 220,-/75ml

Kde koupit: např. tady

Moje dojmy

Balení je rozkošné. Mám moc ráda takovéto retro tubičky, trochu mi připomína Crabtree nebo L´Occitane (ale není hliníkové, je to plast s efektem kovu).
Vůně je nevtíravá, sladší. Velmi jemňounká, cítím ji jen pokud si přičichnu těsně ke kůži.

Konzistence je "to pravé ořechové" pro krémy na ruce, přesně to co vždy očekávám. Nic co by se vám vylilo do klína po otevření, nic co by lepilo nebo se nevsakovalo. Naopak. Nelepí a vsákne se prakticky okamžitě! Do minutky jsem schopná i třeba manipulovat s papíry (s jinými krémy mám všechno pravidelně umaštěné).

Složení se mi moc líbí. Nemám nejmenší výhradu.

Krému dávám známku 1*.
Cena je vyšší, to sice ano, ale za takovou kvalitu jsem ochotná připlatit, protože jsem dosud nenalezla drogerkovou levnější variantu, která by mi tak vyhovovala po všech zmiňovaných stránkách! Krém si určitě koupím znovu a doporučuji všem, kteří mají náročnou suchou a citlivou pokožku.

Sovička <3

2 komentáře:

  1. Lalaith: Já jsem si říkala, že asi nemáš moc času a jestlis to neodpískala ;) Já čtu, prosímpěkně, pač mě podobné recenze baví - a co kdyby se něco náhodou někdy hodilo ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, to je pěkné. Děkuju! Kdybys měla nápad na nějaký konkrétní článek, dej vědět, co bude v mých silách, ráda zrealizuju! :-)

      Vymazat