sobota 20. října 2012

e.l.f. báze pod oční stíny - slibovaná recenze!

Ahoj slečny,
tak dnes se konečně dostávám k prvnímu výrobku z balíčku e.l.f. k zrecenzování!

Jedná se o eyelid primer o kterém už určitě řada z vás slyšela.
K čemu je dobrý primer (báze)? Zejména k výdrži očních stínů a linek. Barvy by měly zůstat dlouho syté, nerozpíjet se a neotírat. Bází existuje mnoho, pěkný souhrnný článek o nich měla třeba Mia.



Cena: 39,-/5ml (tady)

Barvu mám sheer (stejná jako tady), bohužel v té základní řadě barva sheer již není. Podle mého názoru to bude ale velmi podobné současné nude. Osobně si ale nemyslím že by nějak extra záleželo na zvolené barve primeru.



Konzistence je krémová, malinko hůře se roztírá, je nutno dát 2 vrstvy, pak už je to bez problémů. Obyčejný houbičkový aplikátor mi vyhovuje a líbí se mi střídmý design (jestli se tomu vůbec dá říkat design?) balení.

A nyní k tomu co nás zajímá nejvíce - k výdrži!!!

Testovala jsem spolu s očním stínem od Essence z kolekce quattro stínů číslo 09 denim 4.0 (přesný odstín bohužel není uveden, ale je to obyčejná modrá bez větších třpytek), aby byl dobře viditelný a fotitelný.

Aby bylo co porovnávat, nanesla jsem celkem 3 swatche - s primerem (úplně vlevo), bez primeru (uprostřed) a jen tak pro legraci na rozjašňovač od Essence (úplně vpravo), neboť jsem četla že některé slečny jej používají právě jako bázi.



A co se dělo? No nestačila jsem se divit. 

Můžeme si všimnout, že primer okamžitě vytvoří takový zmatněný efekt. Jakoby pohltil lesk. Uprostřed i vpravo je stín krásně lesklý, s rozjasňovačem logicky ještě více. V této fázi se mi více líbí samotný stín nebo efekt rozjasňovače. Ovšem ne vždy potřebujeme aby se naše stíny leskly jako diskokoule, že.

Zde jsem se pokusila zachytit, jak se stíny stírají. Prst úplně vlevo setřel (teda moc nesetřel) stín s rozjasňovačem, prst uprostřed stíral samotný stín a prst vpravo stín ani nepoškodil (s primerem)


Zde jsem vyfotila více zblízka efekt primeru. Již po několikátem šoupání prstem sem a tam ve snaze pohnout se stínem. Je patrné že báze malinko prosvítá tam, kde není stín (= není v přesné barvě mé kůže na ruce).


A nyní již - tamtadadá - konečný vysledek. Jelikož mě to čekání moc nebavilo, stíny jsem se snažila setřít. Vzala jsem normálně vatový tamponek a jezdila s ním sem a tam. Né že by to nějak pomohlo. 

No ale výsledek mě opravdu překvapil!!!






 Jak je vidět, Essence rozjasňovač (úplně vpravo), ač měl efekt zpočátku nejzářivější a nejhezčí, se jako báze vůbec neosvědčil. Stíny zmizely skoro úplně.

Samotný stín kupodivu docela dobře drží, ale žádná hitparáda to také není. 

Ovšem báze mě samotnou překvapila. Efekt si udržela cca 90%. Pokud ji máte na víčku, tak bych řekla že ještě více, přeci jen si běžně neotíráte oči vatovým tamponem (ale zase mrkáme, že). 

Pokud mám shrnout svůj dojem, tak uděluji známku 1. Za cenu 40,- (!!!!) získáte podle mě kvalitní výrobek který dobře udrží stíny opravdu na svém místě a nehne s nimi. Hvězdičku neuděluji právě kvůli matnému efektu který vytvoří a který nemusí být vždy žádoucí.

A co vy, používáte bázi pod oční stíny? Jakou? 

Děkuji za každý komentář, dělají mi velkou radost.
Sovička <3

4 komentáře:

  1. Taky jsem s ním byla celkem spokojená, za ty peníze hodně muziky. ;)
    Složení doplněno. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě jednou moc děkuji, složení je u mě vždy směrodatné ;-)

      Vymazat
  2. Ahoj :-) ráda bych tě pozvala na čumendu na můj nový blog http://buldogstyle.blogspot.cz/, už jsem blog měla, ale potřebovala jsem trochu změnu a ráda jsem tě sledovala, tak doufám, že se i tobě bude můj blog líbit :-)

    Tak za tuhle recenzi jsem strašně ráda, dlouho přemýšlím nad tím, jestli to má cenu kupovat nějakoubázi pod stíny a pak je dilema kterou, určo se nad tím zamyslím a objednám :-)

    OdpovědětVymazat