čtvrtek 18. října 2012

Můj nejoblíbenější sprchový olej - YVES ROCHER

Ahoj slečny,
dneska bych se s váma chtěla podělit o tip na luxusní sprchový olej. Osobně mi nestačí obyčejné sprcháče z drogerek, které mi pokožku většinou hodně vysušují. Vždy musí mít můj pomocník do sprchy nějaké benefity v podobě pečující složky.

Tento sprchový gel/olej jsem dostala zdarma při nákupu za určitou částku (myslím 299,-? nejsem si jistá) při jedné z kartičkových věrnostních akcí YR. Sama bych si ho asi nikdy za tu cenu nekoupila. A jsem ráda, že jsem ho mohla vyzkoušet! 

YVES ROCHER sprchový olej Tradition de Hamman s arganovým olejem  
Cena: 229,-/200ml  (např. zde)

Flakon je designově moc hezký. Uzávěr mi ale trochu vadí, protože zdržuje manipulaci (než to odšroubujete a zase zašroubujete...), uvítala bych nějaký jednodušší. Je ale pravda že se k tomuto stylu prostě hodí, vypadá to luxusněji.

Konzistence je hutná, takový hustý gel. Trochu hůře se roztírá než klasické tekuté sprcháče a mýdla. Není to ovšem nic co by bylo zdržující nebo obtěžující.

Složení je pro mě v pořádku. 
Velmi pozitivně hodnotím glycerin a hlavně arganový olej.
SLES je nahrazeno Ammonium Laryl Sulfate. Což nevím zda je zrovna výhoda?

Parfemace je skvělá. Pořád ale nemůžu přijít na to, co mi připomíná. Rozhodně je to nějaká vůně z dětství. Nějaké bonbony nebo šťáva nebo něco podobného.. Každopádně mě vůně moc uklidňuje :-) Vůně na kůži vydrží déle než u ostatních sprcháčů které jsem kdy vyzkoušela.

Co je ale nejdůležitější, je jeho efekt. I já, která má velmi suchou pokožku, se často nemusím mazat! (Teda spíš to flákám a díky tomuto sprcháči mi to prochází).

Celkovou známku uděluji 1-. Mínusko si neodpustím kvůli ceně! Přeci jen je opravdu drahý. Což je dost škoda. Já sama si ho bohužel znovu nekoupím, leda kdyby byla zase nějaká opravdu výhodná akce. Ale pokud máte možnost jej získat za zvýhodněnou cenu, jděte do něj :-) 

Sovička <3

4 komentáře:

  1. Téda, moc děkuju za tip, přesně něco takového hledám :) Nejdradši mám teda oleje na sprchování, ale po tomhle se mrknu:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chichi, my fault. On to vlastně olej je. Já to špatně napsala. Hned to jdu přepsat. Děkuji! Snad se ti bude taky tak zamlouvat jako mě :-)

      Vymazat
  2. A mně zrovna tenhle sprcháč moc nesedl. Vůně je pro mě moc jemná, mám ráda výrazné, kdy vylezu ze sprchy a ještě ji na sobě cítím. Ale hlavně mi dělal pupínky v dekoltu a přitom pokožku mám suchou, takže na to byl zase dobrý. Ale dekolt posetý červenými fleky se mi fakt nelíbil, takže jsem ho k dalšímu nákupu zavrhla :-)

    OdpovědětVymazat