sobota 13. října 2012

IRSHA ochranný gel po holení

Ahoj slečny,

když jsem přemýšlela nad tématem dnešního příspěvku, byla jsem zrovna ve sprše, a tak mi do oka padl můj oblíbený gel po holení. Tento tip bude určitě užitečný pro všechny, které jsou věrné klasické žiletce (holítku).

Cena: 29,-/200ml (kupovala jsem u nás ve městě v klasické drogerii, která nepatří k žádné prodejní síti)

Tento gel jsem objevila velkou náhodou, když jsem jen tak brouzdala naší drogerií, která mě vždycky něčím překvapí. Jelikož jsem nikdy předtím žádný podobný přípravek neměla, byla jsem dost překvapená, že lze sehnat něco podobného za tak málo peněz (vždy jsem myslela že podobné gely má jenom např. Eucerin nebo Gilette a že stojí hodně přes stovku). Musela jsem ho prostě mít. 
Testuji už asi měsíc, zatím mi ubylo opravdu málo.
Nanáším vždy těsně po oholení (po důkladném utření ručníkem) na nohy, třísla a podpaží (=> deodorant aplikuju až později, alespoň o hodinu).
Pokud se někdy náhodou při holení říznu, tak mě to pak trochu pálí (samozřejmě, neboť gel obsahuje alkohol), ale většinou to rychle přejde, navíc je to vlastně dezinfekce. 
Konzistence je příjemná, dost tekutá na to, aby se gel skvěle roztíral, ale nikde to "nekype". 

A jestli vidím nějaké účinky? Rozhodně!! Červená podrážděná místa jsou minimalizována, a co víc, nohy mě tolik nesvědí (většinou 1-2 dny po oholení se jinak můžu uškrábat).

Parfemace je jemná, nedráždivá, ale osobně to pro mě hitparáda není.
 Složení je pro mě perfektní (žádná kontroverzní složka).

Celkovou známku uděluji 1 (hvězdičku nedostane právě kvůli parfemaci).
Doporučuji všem, i s hodně citlivou pokožkou.
Gel si koupím znovu, pokud mě někdo nepřesvědčí, abych vyzkoušela něco jiného (např. spolubydlící má osvědčený krém po holení od Baley, neznáte někdo?)

Sovička <3

4 komentáře:

  1. Já gel na holení vůbec nepoužívám, sice jedenn doma mám, ale jsem nějaká lína si ho mazat, vždy jen nohy napěním mýdlem a to mi stačí :_)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já jsem si teď koupila svůj pomalu první gel na holení od Baley, a asi o něm brzo napíšu :-)
      (jinak tihle je gel PO holení ;-)

      Vymazat
    2. Zajímavé...ani jsem nevěděla že gel po holení pro dámy existuje. já si většinou napatlám sprcháč, oholím (většinou denně) a dál to smeju a neřeším.. ale je pravda, že mě někdy pak třebas nohy svědí (pouze teda v zimě když mám sušší pokožku).
      Jinak co používám často místo tělového mléka dětský olej, moc suchou kůži nemám.. a na obličej jojobový olej (teda večer, přes den bych vypadal pěkně mastně:) ale moc ani nemastí. Magda

      Vymazat
    3. No já to taky nevěděla, až když jsem fakt prolezla každý regál v drogerce :-) A je fakt že ty nohy fakt svědí daleko méně, takže budu používat dále.
      A myslíš že ten jojobák třeba nebude ucpávat póry? Kdyžtak bych ho taky zkusila.
      Jinak plánuji články o Clinique (jak mě docela zklamala) a o Korres (jak mě úžasně překvapil), kde bych se o tom ucpávání chtěla zmínit.

      Vymazat