sobota 3. listopadu 2012

Tělové mléko Yves Rocher - zklamání?


 Dneska bych vás ráda seznámila s výrobkem od firmy Yves Rocher - Tělové mléko s BIO výtažky z vilínu.
Toto mléko jsem dostala jako dárek od své tety, ale běžná cena v obchodech je 210,-/300ml.

Jako první chci zmínit obal - velmi se mi líbí design. Opravdu oceňuju "čisté" flakony, které obsahují jen jednoduchý poutavý obrázek a popis (bohužel jsem při focení asi spíše pozorovala ptáky za oknem a nevyfotila jsem oranžové víčko, které flakon odlišuje od např. sprchového gelu ze stejné řady, které je bleděmodré). 

Mléko docela výrazně voní. Vůně je opravdu zvláštní, ještě jsem nikdy podobnou necítila. Nedokážu se rozhodnout zda mi voní nebo mi přijde až moc chemická.

Konzistence je docela příjemná, lehce se roztírá.


A nyní přejděme k mínusům. 
Dávkování je zvláštní. Nevím čím to je, ale když je mléka již málo, hrozně to při dávkování "prská" a občasto vylítne tam, kam vůbec nemá! (ale to bude asi jen můj problém :-) )  
Dále se mi nelíbí pocit po natření se. Takový ulepený. Dlouho jsem dumala nad tím, čím to může být. Pak jsem se podívala na složení a byla jsem "doma". Ulepenost je dle mého názoru způsobena dimethiconem. Jinak je složení docela ok, dávám velké plus za bambucké máslo, glycerin a kokosový olej. Ovšem s tím dimethiconem to docela nezvládli. 


Celkově produkt hodnotím známkou 2. Nelíbí se mi rozhodně ten dimethicon a také cena, která mi i po uplatnění nějaké slevy (ať již na internetu nebo s VIP kartičkou) přijde stále vysoká... Produkt si sama určitě nekoupím, znám lepší výrobky i co se týče poměru cena/objem.

10 komentářů:

  1. Díky za recenzi ! :)
    Jsem nová čtenářka ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Musím říct, že YR se mi líbí čím dál míň :-(

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě taky poměrně dost zklamali. Na to na jakou hogofogo značku si hrajou.. Určitě v budoucnu přibyde více recenzí, mám od nich toho docela dost. Ale zase nemůžu říci, že jsou vyloženě špatní. Jen něco prostě moc nezvládají, a to je klamná prezentace firmy...

      Vymazat
  3. Kdysi dávno jsem u nich nakupovala a mléko Hamamelis si kupovala....ale to ještě nebylo s označením BIO a pamatuji si, že bylo skvělé. Je možné, že se změnila receptura. Nedávno jsem v YR byla po dlouuuuhe době.....přijde mi, že neskutečně podražili a i v sortimentu se dosti zhoršili. Ale možná to je jen můj špatný pocit. Nevím.

    OdpovědětVymazat
  4. ahoj, zůčastni se giveaway u mě na blogu!:)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, moc ráda bych tě pozvala na svůj nový blog, který je věnován fotografování.
    Také jsem začala rozjíždět takový malý menší projekt, tak pokud máš zájem určitě mě navštiv... :)
    Pokud se ti u mě zalíbí, samozřejmě budu moc ráda, když se staneš mým pravidelným čtenářem!:)
    Přeji příjemný sobotní večer, Jíťa :)

    OdpovědětVymazat
  6. ak budeš mať čas, pozri sa:) thebloggerina.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. Ten jsem nezkoušela, ale jinak mám tělová mléka od YR moc ráda, takže by mi určitě vyhovovalo i toho:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Tyjo, nad tímhle mlékem jsem přemýšlela... Člověk by neřekl, že do toho dají Dimethicone. Tak to rozhodně nekoupím, za tu cenu.
    Kdybys měla chuť, mrkni ke mně, mám dojem, že parfémy Te taky zajímaly, ačkoli tam toho zas tak moce není ještě ;) http://lalaithaparfemy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat