středa 15. února 2012

e.l.f balíček konečně dorazil!

Asi jsem objevila ameriku, ale až tento týden jsem konečně prozkoumala nabídku e.l.f (zde) a rozhodla se, že si tedy něco k ozkoušení objednám. Poštovné bylo velmi příznivé, takže celý nákup (6 věcí!!!) stálo jen lehce přes 550,-.

Náhled toho, co balíček obsahoval ;-)
Krásnou povalentýnskou středu všem!
Little Owl <3

9 komentářů:

  1. Hodně lidí si tuhle značku chválí, tak by mě zajímala recenze na ní:) Na svém blogu mám giveaway, kdyby ses chtěla zúčastnit:)

    http://stylewithoutlimits.blogspot.com/2012/02/first-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  2. tak som zvedava ako budes spokojna:)

    OdpovědětVymazat
  3. Ták ať se ti líbí:))

    Zvu tě na mou giveaway :)
    http://talktomymoustache.blogspot.cz/2012/09/g-i-v-e-w-y-nejprve-vam-patri-me-velke.html#comment-form

    OdpovědětVymazat
  4. Super!Doufám,že se ti elf bude zamlouvat,já jsem z něj naprosto nadšená :)

    OdpovědětVymazat
  5. já jsem taky zvědavá jak budeš spokojená :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Já už jsem objednávku plánovala tolikrát, ale nakonec jsem si to vždy rozmyslela. Na Vánoce ale e-shopy budou mým velkým společníkem :D.

    OdpovědětVymazat
  7. Elfík se mi zatím vyhýbá, ale možná dělám osudovou chybu ;-). Kdy budou další články? ;-))
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  8. ahojky!! jak jsi teda spokojená? koukám, že budou mít akci- poštovné zdarma,to by chtělo využít...:) Magda

    OdpovědětVymazat